سرمایه گذاری کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک سال های سال به عنوان یکی از مطمئن ترین مسیرهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی انتخاب می شود. برای سرمایه‌گذاران باتجربه‌ای که دارایی‌های قابل توجه و خالص شخصی دارند، سرمایه‌گذاری در استان کبک کانادا گزینه مناسبی است. مدیران و صاحبان مشاغل فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی می توانند از روش سرمایه گذاری کبک  بدون دانش زبان انگلیسی و یا فرانسه اقامت دایم خویش را کسب نمایند.
به عنوان یک فرد مهاجر سرمایه گذار، متقاضی می تواند با سرمایه گذاری مبلغ ۱٫۲۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا به مدت ۵ سال در برنامه سرمایه گذاری مهاجرت به کبک، برای خود و خانواده خود اقامت دائم به دست آورد. این برنامه سرمایه گذاری توسط دولت کبک ضمانت شده است و دولت تضمین می دهد بعد از ۵ سال پول شما به طور کامل بدون سود باز پرداخت شود. همچنین این امکان برای متقاضیان روش سرمایه گذاری کبک وجود دارد تا با پرداخت تنها ۳۵۰٫۰۰۰دلار کانادا در عوض ۱٫۲۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا از مزایای این روش مهاجرتی برخوردار گردند. با این تفاوت که در صورت استفاده متقاضی از طرح ۳۵۰٫۰۰۰ دلاری، این مبلغ بدون بازگشت است.

مزایای روش سرمایه گذاری در کبک

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • عدم داشتن مدرک دانشگاهی
  • سن مهم نیست (حداقل 18 سال)
  • معافیت از مصاحبه، البته اگر مدارک شما کامل و به اندازه کافی شفاف و واضح باشند.
  • یک سرمایه گذاری منفعل است و در نتیجه نیازی به ارائه یک طرح تجاری یا انجام بازدیدهای اکتشافی برای انجام پروژه‌های تجاری نیست.

بازگشایی برنامه سرمایه گذاری کبک

برنامه سرمایه گذاری استان کبک که  از 1 ژوئیه 2019 تا دسامبر 2023  به حالت تعلیق درآمده بود در 1 ژانویه 2024 بازگشایی می شود.
این خبر خوبی برای مدیران کسب و کار که توانایی گرفتن مدرک زبان را ندارند است.